Vacsora kilátással, egy új e -könyv, valamint még egy haver eléri a 4 0 -t

, és itt is itt vagyunk! Kezdek kissé kiborulni, ha a valóság ismert. Arra számítottam, hogy eddig sokkal többet tettek. Nagyon hosszú időbe telt, amíg ez az év felkel a lábujjaira.

Ennek ellenére ez a hónap jól néz ki!

Megvan az utazási terveink, a Romance asszony nemrégiben kiadott egy vadonatúj e -könyvet, és megkaptam az első megfelelő beszéd koncertem, amely a Vivid -en jön létre … és a programban is, a születésnapom is ebben a hónapban. Tehát igen, May sokkal inkább úgy néz ki, mint az az év, amire reméltem!

Különben is, a legújabb Instagram naplónkon. Ha ismét tele van gyönyörű kilátásokkal, ízletes ételekkel, valamint a végén található utazási áttekintésünkkel.

Élvezd!

Ma este megnézzük a város egy olyan részét, amelyben általában nem hiszünk, mint egy bájos vacsora. Általában csak a kompról ugrálunk, és kör alakú rakpartdal indulunk, ami egy kicsit ostoba, amikor kilátás nyílik a Harbour -hídra, valamint – egy kicsit még kerek – az Operaház.

Eljöttünk a EastBank Cafe -be, hogy megvizsgáljuk új menüjüket – és természetesen a fantasztikus kilátásokat is! Ez egy szépen eltávolító éjszaka – ideális egy bájos estére a városban.

Az étterem elején van egy gyilkos asztal. Nem olyan jól hektikus ma este, valamint a személyzetnek van ideje maradni, és egy kicsit beszélgetni velünk, ami kiváló.

Vegyes italaink jól lemerülnek, miközben figyelembe vesszük a menüt. Hiszem néhány gyengéd Calamari Fritti -t, egy fáspizzát, valamint valószínűleg az egyik salátát, amelyet itt csinálnak.

Most jöttünk a szomszédos Dendy Cinema-ból (a legtöbbet hoztuk ki a szűkebb keddi árakból!), Így a menübe kerülünk. Ugyanígy csak megdöbbentünk, hogy pontosan milyen nagyszerű itt vacsorázni. Évek óta azon a véleményen vagyunk, hogy az egész terület csak egy túlárazott utazócsapda volt.

Amit ma este felfedezünk, inkább az ellenkezője. Igen, a költségek itt egy kicsit magasabbak, mint a tipikus – azonban akkor megkapta ezt a nézetet. A szolgáltatás barátságos és figyelmes, az ételek teljesen ízletesek, valamint a tömeg meglepően helyi. Valójában azt hiszem, hogy valószínűleg három turistaasztal van a helyén. Mindenki más olyan randevún van, mint mi, háztartással, vagy vállalati vacsorával. A környezet valóban meglehetősen kedves.

Jól sikerült, EastBank!

Ne tévesszen meg a fotó. Igen, elég korán vagyok elegendő ahhoz, hogy elkészítsem ezt a napfelkeltes fényképet, de most már visszatértem az ágyba, és most, hogy szerkesztettem ezt a gyönyörű kilátást -, visszatérek aludni.

Nem trükk, hogy a romantika asszony, valamint én is szeretem a sajtot. Ez a legjobb. Most és akkoriban vannak sajtvacsora, valamint a vacsora végén a sajtlemez, amely mindig az én preferált dolog, amit kihozhatunk.

Van egy igazán nagyszerű sajtlap előállítása, tehát mivel annyira gyakoroltunk, azt hittük, hogy megosztjuk veled a sajtos bölcsesség gyöngyét.

Itt van a trükkfegyverünk a Supreme Cheese Board készítéséhez.

Tehát ez valóban rendkívül érdekes: Romance asszony nemrég mutatta be legújabb e -könyvet! A Hair Romance mögött meghúzódó megtestesüléséből származik. Bizonyítottam és szerkesztettem mindet!

Ez az egy-30 napos göndör haj-útmutató a nők (és a hosszú hajú fiúk!) Göndör zárakkal történő segítéséhez. Vannak javaslatok arra, hogy pontosan hogyan kell gondozni a fürtöket, valamint több mint 35 különféle módszert a haj stílusához, hogy a fürtök megkapják a megérdemelt érdeklődést.

Nézze meg az R. Mrs. legújabb közzétételéről szóló információkat a könyvről.

Alternatív megoldásként közvetlenül a boltba mehet itt. Csak a következő 2 hétre diszkontráta -ajánlatot futtat, ahol ezt a könyvet 33% -kal kaphatja meg a rutin áron.

Ma van a társunk Paul 40. születésnapi partija. Nem tudom elhinni, hogy a haverom közül sokan eltalálják a hatalmas 4 0 -t. Nem az, hogy ez természetesen jelent. Mint egy régi háztartási haver, aki azt mondta: „Csak olyan öreg vagy, mint a hölgy, akit érzel.” Most már börtönben van, bár én is megkapom az érzelmét. A 40 éves vagy annál idősebb barátaim egyike sem úgy érzi, hogy bármiféle különbséget érez, mint 30 éves korukban.

Különben is, egy dolog biztos, ez fantasztikus ok az ünneplésre.

Ma este Newtownban vagyunk a Continental Deli bárban, valamint a Bistro -ban. Az előrecsomagolt vegyes italok, amelyeket itt csinálnak, mindegyik elérhető a régi stílusú kontinentális leves konzervdobozokban, ami meglehetősen újszerű.

Az étel azonban kiemelkedő, és ha olyan valahol keres, aki kissé másképp csinál, ez a helyed.

Még fantasztikus dolgokat is csinálnak a desszertjével!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időbe néhány preferált utazási célpontunk során, amely soha nem látott képeket használ fel utazásainkról. Itt állunk vissza erreEk.

Van valami a feta sajtban a görög salátákban. Nem fedezheti fel sehol másutt – csak nem ugyanaz. Használtam, hogy Görögországba menjek, inkább az embereimmel, amikor fiatal voltam, azonban ez volt az első alkalom, hogy a Romance asszony, és valaha is felfedeztem ezt a gyönyörű országot.

Itt még sok más arról szól, hogy hova ment, mit tettünk, és mi történt, amikor megcsináltuk!

A Romance asszony szereti, hogy olyan felvételeket mutatjon be, mint ez. Amikor elment a látványos, valamint csak a Hayman Island Resortba Queenslandben. Nélkülem!

A programból nem vagyok féltékeny. Nagyon kérem, hogy… képes volt megtapasztalni ilyen csúcskategóriát és természetes szépséget…, valamint mindent megtalálhatott, és mindent elmondhatott nekem. Ismét, mint újra. valamint újra.

Itt sokkal több, amit R asszony annyit kapott, mint a Hayman -szigeten. Nélkülem.

Toszkána Olaszország egyik legszebb része. A szívében is ez a fantasztikus ősi fallal körülvett város, San Gimignano („Jim-in-yano” kiejtése). A látott tornyok központi szerepet játszanak ennek a városnak az identitásában. Használtak, hogy 200 közülük legyen, ám az évszázadok során mindegyiket megsemmisítették. Mindazonáltal a kevés, amit még mindig látsz.

Előre sokkal több információt a San Gimignano -ról, valamint Toszkána többi részéről – ellenőrizze az útmutatónkat, hogy itt menjen erre a magával ragadó olasz tartományba.

Párizs naplementekor lehet a legcsodálatosabb hely a földön. A színek, valamint a fény a sok bájos város, a folyó, az épületek … hihetetlen. Ha Ön ilyen, mint ez a lövés, akkor tetszik a Romance Mrs. Párizsban – egy Stills -rel, ahol megosztja néhány preferált fotóját.

Nem voltam olyan, amit Párizsban kínáltak, kezdetben. Akkor azonban a Romance asszony megmutatta nekem a módszereim hibáját, és úgy tett engem, mint gyakorlatilag, mint ő. Pontosan így van, hogy „a házastársam Párizshoz hasonlóan”.

A London -, valamint az igazságban Nyugat -Európa – a legmagasabb épület jelenleg a szilánk. Ez egy csodálatos monolit, amely magasan tornyosul a város felett. Felülről láthatja a módszert a vidéken átmenő város korlátozásainál. Szerencsénk volt, hogy a néhány eltávolító nap egyike volt (hogy a kék cuccok az ég az ég a szürke másik oldalán, amelyet valószínűleg Londonhoz használsz!), Valamint a kilátások kiválóak voltak.

Hasonlóképpen feltártuk néhány más módszert, amelyeket London láthat a High -ból. Íme, amit találtunk.

A milánói Galleria Vittorio II. Emanuele – egy gótikus vásárlási övezet, közvetlenül a milánói Duomo -val szemben. A Duomo egyike Európa számos alapvető gótikus épületének – és a Galleria nem néz ki a helyén. Egy ilyen gyönyörű építészeti darab.

És ez nem minden, amit Milánóban felléphet. Itt vannak a 10 legjobb dolog, amit a világ egyik divatfõében való fellépnünk.

És most vége neked. Hogy volt a hete? A 2016 -os 2016 -ban olyan gyorsan eltűnt, mint eddig az enyém? Volt -e valamiféle nagyszerű ételed ezen a héten? Mondja el nekünk a megjegyzésekben!

MR és Mrs. Romance képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R asszony Insta -fiókja, valamint természetesen @angrybastard!