Ilocos hétvégi kirándulás: Összegzés, útvonal és költségvetési terv

Amikor a rossz utazó az Ilocos -i utazást tervezte, nem volt sok elvárásom. Persze, hogy hallottam az Ilocandia -ról, valamint az összes rave -ről erről korábban a tévében, azonban őszintén szólva, ez nem igazán elbűvölt nekem. Csak azt akartam látni, hogy a Bangui szélmalmok, a pagudpud és a Vigan. Ennyit akartam.

De többet kaptam, mint amennyit alkudtam.

Az Ilocos régió az ország legcsodálatosabb turisztikai célpontjainak háza. Kellemesen meglepődtem, hogy még az Ilocos -i utazás is a legszebb háztartási utazásom rövid listáján marad. Az ilocos tiszta szerelem.

Az egyik haveromnak igaza volt. Minden helynek megvan a maga eleme. Minden hely intim kapcsolatot kínál a természettel. Nyilvánvaló okokból úgy véli, hogy a szél ennek a csodálatos régiónak a szempontja. Igaza van. Igen, a Bangui szélmalmok azonban bizonyítékot jelentenek, amikor Ilocosban tartózkodsz, úgy érzi, hogy ez egy „szélbirodalom”, nem csak a létezésének és a hatalomnak a óta, ugyanakkor ez az állandó érzés, hogy átfogják. a szél által. Nem tudom, úgy tűnt, hogy az ott lévő szél üdvözli és szórakoztat minket.

Például, amikor a Cape Bojeador világítótoronyba – a túra preferált részébe – menjek, a torony tetején álltam, és átnéztem ezt a hihetetlen terepet, és arra késztettem, hogy pontosan felismerjem, hogyan módosítsam a szélmódosításokat, valamint az alakzatok, valamint az alakzatok, valamint az alakzatok, valamint kultúrák. Az csak én vagyok.

Nulla nap

Utazásunk egy kielégítéssel kezdődött a Trinoma Car parkolójában, nagymértékben 9 órakor. A 7-es csoport voltunk, valamint egy idegenvezető-slash-sofőr volt velünk. 30 perccel később el tudtuk hagyni a helyet. Számos megállóhelyünk volt egy benzinkútnál, a NLEX mentén. A valóság az, hogy igazán nem tartom szem előtt a kisteherautóban lévő pillanatainkat, mivel legtöbbször aludtam. Minden alkalommal, amikor megállunk (ami ötször történt, így néhányan vásárolhatunk ételeket, pisilni, vásárolni ételeket, valamint pisilni), akkor 2 másodperc múlva visszatérnék a Dreamlandbe.

1. nap

A következő alkalommal, amikor felébredtem, a parkolóban voltunk, nagy Bantay -templomban voltunk. Itt van az útvonalunk az 1. napra:

Bantay templom, valamint harangság Ilocosban

Reggeli a Vigan -i Cafe Uno -ban

Vad találkozás a „Baluarte” -nál

Néhány történelem, némi politika a Crisologo Múzeumban

Régi intézmény kerámia a „pagburnayan” -nál

A csodálatos Paoay -templom

Éjszaka a Laoag -i Java Hotelben

Az éjszakát 1 -et töltöttük a Java Hotelben, Laoag City -ben. Tényleg 16:30 körül mutattunk be a szállodában, bár annyira fáradtak voltunk, hogy mindannyian aludtunk, miután ellenőriztük. Körülbelül 8 órakor ébredtünk vacsorára, és visszamentünk az ágyba.

2. nap

Napunk 6 órakor kezdődött. A megújult energiával több mint izgatott voltunk, hogy ismét elinduljunk az útra, különös tekintettel arra, hogy már volt egy koncepciónk arról, hogy mi volt a számunkra aznap.

A lélegzetelállító Cape Bojeador világítótorony

Fújta el a Bangui szélmalmokat

Söpört el a kék lagúnában, pagudpud

Kabigan pagudpudba esik

Már sötét volt, amikor kiszálltunk az erdőből. Kicsit ijesztő volt, de sokan voltak, tehát nem volt igazán probléma. Aznap este megvizsgáltuk a Polaris Beach Home -ban. Nem igazán volt csúcskategóriás szálláshely, azonban csak ott voltunk aludni, így nem panaszkodtunk. Végül is a túra annyira olcsó volt, hogy valóban azt hittük, hogy megkaptuk azt, amit a pénzünk érdemes. Volt svédasztalos vacsora, és körülbelül 9 órakor megütötte a zsákot.

3. nap

La Funeraria Baquiran
A Vigan volt az egyetlen termék az adott nap útvonalán. Felfedeztük a várost, különösen a Calle Crisologo -t, ebédeltünk a Cafe Leona -ban, vásárolt egy tonna Pasalubongot, és délben elindult a Manilába.

Elment Viganbe

Körülbelül 8 órakor mutattunk be Manilában.

KÖLTSÉGEK

Itt van a költségeink durva idézete:

P3300-3 napos, 2 éjszakás túra, amely magában foglalja a szállítást, a szállást, valamint a belépési díjakat.

P1500 – Általános élelmiszerköltségek, beleértve az eseményeket (italok, harapnivalók)

Összesen: P4800

Vegye figyelembe, hogy ez még nem tartalmazza a pasalubongot. Körülbelül P1200 -at töltöttem a Pasalubong -ra, főleg Longganisa -ra. Hehe. Ez teszi a teljes P6000 -et. Ez az. Remélem ez segít!

Összességében szeretem az ilocos -t. Úgy gondolom, hogy ez az egyik legjobb és legszebb hely, amelyet valaha meglátogattam. Az Ilocos csak rendkívül egyszerű őszi, mint például.

More tips on YouTube ⬇️⬇️⬇️

Kapcsolódó hozzászólások:

Top 12 long weekend Destinations from Manila (No Flights Needed)